Monday, February 20, 2017

Kelebihan Menjadi Pengedar Shaklee

Assalamualaikum semua,

Hari ini kecoh dalam group Shaklee kami yang semuanya bercakap tentang masa depan dalam Shaklee. Saya bangga melihat anak-anak biz Shaklee saya semuanya sangat bersemangat. Sebab mereka semua adalah Leader yang hebat dan melihat jauh ke hadapan. Apa agaknya Kelebihan Menjadi Pengedar Shaklee bersama Team Aura kami?

Kelebihan Menjadi Pengedar Shaklee

Sudah tentu anda sedia maklum, dalam Shaklee anda berpeluang untuk mendapat Bonus Tunai, Bonus Kereta dalam bentuk tunai, Percutian dalam negara dan luar negara, Umrah dan banyak lagi.

Tapi apa yang anda tidak tahu ialah

Bisnes Shaklee adalah bisnes yang boleh diwarisi.

Ya, boleh diwarisi oleh anak-anak kita. Mungkin ramai lagi yang tidak tahu.

BUSINESS SHAKLEE NI BOLEH DITURUNKAN UTK ANAK KANDUNG /WARIS KITA.

Kalaulah nanti kita sudah tiada dalam dunia ini, pangkat kita dalam Shaklee akan turun pada anak kita. Bayangkan kalau kita sudah naik sebagai *MASTER COORDINATOR* Shaklee, anak kita tidak akan merangkak dari SID macam kita mula-mula join Shaklee.

Anak kita akan terus mewarisi apa yg sudah kita build dalam Bisnes SHAKLEE.

Inilah kelebihan menjadi Pengedar Shaklee. Jika anda sudah mendaftar sebagai Pengedar Shaklee yang sah, maka anda berada di landasan yang betul!

Matlamat kita adalah untuk menyediakan satu platform yang kukuh untuk anak-anak di masa hadapan. Dengan keadaan ekonomi kini yang sudah terasa sangat sukar untuk kita, apatah lagi untuk anak-anak kelak.

Jika anda berminat untuk menjadi Pengedar Shaklee bersama kami dalam #TeamAura, anda boleh hubungi :

☎ Call/ SMS/WhatsApp/ Taip ke 016-8427520 (Pn.Farizah)

PENGEDAR SHAKLEE RANAU SABAH

COD SHAKLEE Area Kg Kituntul Baru, Kg Silou, Kg Matan, Kg Paka 2, Kg Kiaburi, Kiaburi Plaza, Kg Puru-Puru, Hospital Ranau, KKIA Ranau, Jabatan Kesihatan Ranau, Kundasang dan seluruh kawasan berhampiran.

No comments:

Post a Comment