Sunday, June 23, 2013

Keguguran dan HAMIL semula selepas 3 bulan makan Set Kesuburan Shaklee

Alhamdulillah......

Syukur ke hadrat Ilahi kerana memberikan nikmat dan kurniaan kepada hamba2Nya...
Pagi ni, saya dapat sms daripada kawan lama. Kawan masa sekolah menengah dulu..kami memang masih berhubung walaupun jarang. Lagi pula, tinggal satu daerah..

3 bulan yang lalu....alkisahnya.....


D (saya panggil kawan saya tu D la ya..) sms tanya saya pasal Set Kesuburan Shaklee. 


Masalah dia ialah :


Dia pernah hamil tapi keguguran. Lepas keguguran, periodnya jadi tak teratur dah..So, agak sukar dia nak hamil lagi..

Vitamin kesuburan yang saya cadangkan ialah :


Untuk D (isteri) :


1. Vita-lea

2. B Complex
3. Vitamin C
4. GLA
5. Alfalfa
6. ESP

Untuk suami D :


1. Zinc

2. Vitamin E

Tapi masa tu disebabkan bajet D kurang, so sy cadangkan apa yg paling penting dulu iaitu GLA, Alfalfa, Zinc & Vitamin E.


2 bulan kemudian, saya sms tanya macamna dengan period D. D cakap still tak teratur sangat. Bulan tu, D tambah B Complex & ESP.


Sebulan lepas tu, D sms tanya, boleh tak diteruskan pengambilan vitamin2 tu kalau pregnant. Rupa2nya D dah hamil..Alhamdulillah..semua pengambilan vitamin tu boleh diteruskan kecuali GLA dan Alfalfa.. :)



Testimoni D

So, kalau anda ada masalah period tak teratur, hormon tak stabil ..bolehlah cuba vitamin seperti yang D ambil. Bagi anda yang dah cuba mcam2 cara, dah jumpa doktor dan tiada apa2 masalah, bolehlah anda cuba vitamin Shaklee pula. Insha Allah..sebagai salah satu ikhtiar kan? :)



Boleh hubungi saya jika berminat untuk mencuba Set Kesuburan Shaklee.




Pengedar Shaklee anda :

Pn. Farizah Hamid

ID 924243

SMS/Whatsapp 016-8427520

COD Area Kota Kinabalu : Putatan, kepayan, Cybercity, KKIA


ATAU


Hubungi wakil Pengedar Shaklee berhampiran anda.



No comments:

Post a Comment