Wednesday, May 29, 2013

Set Kurus Shaklee : Kurus dan Langsing secara sihat!




Ingat, semakin kerap anda makan, semakin tinggi pembakaran tenaga. Oleh itu, jika anda menyangka bahawa diet secara berlapar akan menguruskan anda dengan segera, anda salah! Anda harus makan secara kerap agar proses pembakaran tenaga sentiasa berjalan. Namun ingat, makan hendaklah berpada2...makan dengan kadar yang sederhana tetapi secara kerap ya..


Untuk membantu anda mendapatkan bentuk tubuh idaman anda dengan cara yang lebih sihat dan selamat, Shaklee menyediakan Set Kurus lengkap.


Set kurus Shaklee ini adalah sangat istimewa. Kenapa? 


Set Kurus Shaklee


Kerana Set Kurus Shaklee adalah berteraskan kepada 3 perkara utama iaitu BAKAR, BUANG & BINA. 


Shaklee memberikan anda set yang lengkap untuk memenuhi ketiga2 perkara di atas.


1. BAKAR lemak anda!


1. Lecithin / Omega : Membakar / Memecahkan Lemak & Kolestrol


Proses pemecahan lemak boleh dilakukan dengan mengambil Lecithin atau Omega Guard. Lecithin dinamakan pengemulsi semulajadi kerana ia mempunyai kesan melekat pada lemak.



Lihat bagaimana Lecithin berfungsi! Ajaib bukan?


2. Detox / Singkirkan LEMAK!
Alfalfa / Herb Lax : Membuang @ Mendetox segala toksin dalam tubuh anda


  • Proses mendetox dan membuang adalah proses membersihkan usus dimana segala toksin, lemak dan lendir yang melekat di dinding usus dikeluarkan melalui pembuangan air besar.


  • Bagi yang tidak sembelit, boleh mengambil Alfalfa dan bagi yang mengalami masalah sembelit, boleh ambil Herb-Lax. Herb-Lax tidak sesuai untuk ibu yang menyusu kerana ia akan menyebabkan bayi cirit-birit.


3. Bina OTOT yang cantik & KENYANG lebih lama!




Cinch / ESP : Membina otot (kurus dengan tubuh cantik)

  • Proses membina otot dengan protein. Ini adalah kerana protein sangat membantu dalam meningkatkan metabolisme tubuh, meningkatkan perkembangan otot, menjaga nafsu makan dan menjaga otot dari bebas lemak.


  • Untuk protein yang terbaik, anda disyorkan mengambil Cinch Shake Mix tetapi bagi ibu yang menyusu pula anda disyorkan mengambil ESP. (Bonus : ESP juga membantu dalam membanyakkan susu badan).

  • Ketahui kenapa CINCH SHAKE MIX lebih disyorkan jika tujuan anda untuk kurus.


Kenapa mesti mengambil protein?


Anda perlu mengambil protein kerana apabila lemak diurai dari badan, otot diperlukan untuk menggantikan ruang kosong itu bagi mengelakkan kulit kelihatan tidak bermaya, lembik dan kusam.


Anda pasti tertanya-tanya mengapa mesti begitu banyak yang perlu diambil dalam set kurus Shaklee. Ini adalah kerana Set Shaklee tidak seperti Set Kurus jenama lain yang memberikan kesan dengan cepat tetapi tidak kekal.


Dengan pengambilan Set Kurus Shaklee ini, anda hanya perlu mengurangkan pengambilan makanan BERLEMAK, perlulah bersenam sekurang-kurangnya 2 3 kali seminggu dan MINUM AIR SEBANYAK 3 LITER supaya proses menguruskan badan anda berjalan dengan lebih berkesan. 


Jom kuruskan badan dengan Set Kurus Shaklee sekarang. Hubungi saya untuk sebarang pertanyaan.



||Pengedar Sah Shaklee||

Pn. Farizah Hamid

ID 924243

SMS/Whatsapp 016-8427520


ATAU

Hubungi Wakil Pengedar Shaklee kami yang berhampiran dengan anda!



No comments:

Post a Comment