Thursday, July 4, 2013

Kedudukan Carta Supplemen Multivitamin Dunia 2013


FAKTA VITAMIN

Memang betul semua Vitamin, Suplemen tambahan yang berada di pasaran tu semuanya bermanfaat dan berkhasiat. Tapi..betulkah ianya benar2 bermanfaat ataupun mengundang bahaya kerana
kandungannya yang dicampurkan dengan bahan kimia, dadah dah sebagainya?

kita punya banyak pilihan utk memilih yg SELAMAT dan Paling berkesan. Bukannya hanya percaya 100% kerana pengasas atau pengeluar produk tersebut menyatakan sedemikian. Kerana ramai kenalan anda yang ambil produk tersebut.. kerana iklan produk tersebut bukan main hebat lagi..

Jangan...anda mesti pastikan vitamin yang anda pilih adalah yang benar2 selamat..

Selamat kerana daripada Sumber alam semula jadi. Selamat kerana bebas dadah. Selamat dan berkesan kerana melalui penyelidikan yang berterusan dan dipastikan benar2 SELAMAT DAN BERKESAN.

Malah jika terdapat penemuan baru yang lebih baik..produk terdahulu akan diupgred dgn formulasi tersebut sesuai dgn keperluan tubuh manusia. Dalam senarai anda..Carilah yang TERBAIK!! Shaklee sentisa dipercayai dan menduduki top 3 carta Supplemen TERBAIK DUNIA DAN MALAYSIA. 

SHAKLEE adalah Supplemen TERBAIK untuk anda. SELAMAT, BERKESAN DAN SEMULAJADI. Kenapa pening kepala hendak mencari2 yang lain lagi? :) 


Di mana kedudukan Shaklee dalam Carta Dunia dan Malaysia?? :) 

Berminat nak cuba Supplemen Shaklee untuk anda, anak2, suami, ibu bapa mahupun saudara mara dan sahabat handai? Boleh pm saya untuk dapatkan harga penjimatan. 



No comments:

Post a Comment