Monday, March 20, 2017

Vitamin Shaklee Untuk Sakit Jantung

Assalamualaikum semua,

Semalam ada seorang wanita telefon saya bertanyakan tentang vitamin Shaklee untuk sakit jantung. Apabila saya tanyakan bajet yang dia ada sama ada dia inginkan yang paling murah atau yang paling mahal.

Beliau tidak kisah dengan harga yang mahal (set lengkap untuk jantung termasuk Vivix). Alhamdulillah syukur saya ada ready stock Vivix yang tinggal sebotol saja lagi dalam simpanan.

Selepas tutup kedai mainan jam 9 pm, terus saya COD Set Jantung Shaklee ini kepada beliau. Rupanya ia adalah untuk emak beliau.

Kita doakan semoga emak customer saya ini diberikan kesembuhan daripada masalah jantungnya. Aamiin..

Set Jantung Shaklee

Vivix, Omega Guard dan Phytocol.

Jika anda juga tercari-cari Set Jantung Shaklee, hubungi saya di talian 016-8427520 ( Pn.Farizah).

COD Shaklee area Ranau dan seluruh kawasan berhampiran seperti Kiaburi Plaza, Kg.Kituntul Baru, Kg.Silou, Kg.Matan, Kg.Paka 2, Hospital Ranau, KKIA Ranau, Pekan Ranau, Kg.Kimolohing dan area berdekatan.

No comments:

Post a Comment